Skip to main content

Aplikacja Mobilna

Nowa odsłona aplikacji Nasz Bank już dostępna!

    Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Korzystaj z usług Międzygminnego Banku Spółdzielczego w Zbuczynie, bezpiecznie i wygodnie, zawsze gdy tego potrzebujesz.

    Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

    • Codzienne operacje w wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest jeszcze bardziej intuicyjne i proste.
    • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
    • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
    • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
    • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
    • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
    • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
    • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
    • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA - zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
    • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
    • W prosty sposób zweryfikujesz tożsamość pracownika banku. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą i zabezpieczysz się przed oszustami.
    • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca lub kodem PIN.
    • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
    • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

    W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Międzygminnego Banku Spółdzielczego w Zbuczynie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.

     Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!

    Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją dostępną w zakładce "Przydatne Dokumenty" (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia prowadzą krok po kroku przez proces aktywacji i konfiguracji profilu użytkownika).

    Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

    Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

    Przydatne informacje

    Główne funkcje aplikacji
    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, doładowania telefonów, płatności BLIK, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)
    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Zachęcamy do instalowania i użytkowania.