Skip to main content

SMS Banking

SMS BANKING – GDZIEKOLWIEK JESTEŚ WIESZ ILE MASZ

SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon Klienta. Usługa ta w znacznym stopniu uatrakcyjnia produkty dostarczane przez Bank.

Rodzaj i częstotliwość wysyłanych informacji można podzielić na pięć grup:

  1. Generowane przez Bank - można określić czy SMS będzie wysyłany po każdej operacji, po operacji Winien lub operacji Ma. Wiadomość taką Klient dostaje już po chwili od powstania operacji.
  2. Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od Klienta (np. podaj saldo rachunków)
  3. Wysyłane codziennie o określonej porze (można określić czy każdego dnia czy też tylko w te dni gdy saldo uległo zmianie).
  4. Informację o ważnych wydarzeniach na rachunku wysyłanych raz dziennie takich jak zbliżający się koniec limitu kredytu, nie wykorzystane zlecenia okresowe itp.
  5. Wiadomości marketingowe

W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygoda i prostota - komórkę Klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z Bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje.

W Banku usługa funkcjonuje pod numerem telefonu +48 661 991 351